Portfolio

Pikabu

Aplikacja mobilna o charakterze marketingowym oparta na koncepcji zbierania pokemonów, przeznaczona dla użytkowników indywidualnych oraz sieci handlowych. Użytkownicy zbierają znaczniki rozlokowane geograficznie, które przekładają się na rabaty i promocje. Rozwiązanie wykorzystuje kamerę internetową oraz technologię rozszerzonej rzeczywistości (AR).

Dostępność: iOS, Android.

 


 

DamRob S.A.

Aplikacja marketingowa oparta na rozszerzonej rzeczywistości (AR) powiązana z katalogiem produktów. Elementy katalogu produktów stanowią markery, które w dedykowanej aplikacji pozwalają odtwarzać dodatkową treść w postaci opisów, animacji 3d, czy opcji produktowych.

Dostępność: iOS, Android.

 

 


 

Tesla Car

Gra edukacyjna, w której użytkownik wciela się w rolę stażysty w firmie produkującej samochody elektryczne Tesla. W ramach rozgrywki realizuje zadania i uczestniczy w projektach prowadzących do zaprojektowania nowego samochodu elektrycznego. Celem gry jest kształtowanie kompetencji kluczowych na rynku pracy. Ukończenie gry zajmuje 60-90 min, a po jej zakończeniu użytkownik otrzymuje automatyczny raport zawierający ocenę decyzji użytkownika pod kątem kompetencji oraz kryteriów wiedzy i umiejętności.

Dostępność: PC, iOS, Android.

 


 

Skillgen

System Skillgen to biblioteka gier kompetencyjnych dostępna na smartfony, tablety i komputery PC przeznaczona dla pracowników, managerów, sprzedawców oraz przedsiębiorców dostępna pod adresem: http://skillgen.eu. Zawiera ona zestaw gier fabularnych opartych o realne sytuacje problemowe, dostępnych w formule cross-platform. Po ukończeniu produktu użytkownik otrzymuje automatyczny raport zawierający perspektywę kompetencyjną, wiedzy i umiejętności oraz procesów.

Dostępność: PC, iOS, Android.

 

 


 

Gra o prąd

Gra multiplayer dotycząca branży energetycznej dla uczniów gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych. Dostępna jest przez przeglądarkę internetową pod adresem: http://www.graozel.pl. Użytkownik realizuje inwestycje w energię odnawialną stosownie do potencjału energetycznego regionu. Gra reprezentuje realne uwarunkowania województwa lubelskiego w zakresie ukształtowania terenu, dróg, miast, roślinności, parametrów atmosferycznych oraz potencjału odnawialnych źródeł energii.

Dostępność: iOS, Android.

 


 

Wirtualna przebieralnia

Aplikacja pozwalająca na wirtualne przymierzenie ubrań w sklepie bez konieczności stania w kolejce do przebieralni. Rozwiązanie wykorzystuje technologię rozszerzonej rzeczywistości (AR) oraz technologię rozpoznawania ruchu (Kinect).

Dostępność: iOS, Android.

 


 

Wizualizacja Gotania-Grody Czerwieńskie

Wizualizacja Grodów Czerwieńskich wraz z wirtualną wycieczką po nich. Elementem projektu był również portal informacyjny z autorskim systemem zarządzania treścią (CMS).

Dostępność: PC.

 


 

DevHome symulator

Aplikacja umożliwiająca wizualizację budynku, umeblowanie oraz wirtualną wycieczkę po projektowanym budynku. Zastosowana technologia VR pozwala przenieść się do wnętrza, rozejrzeć się po nim oraz poczuć klimat domu, jeszcze przed jego wybudowaniem.

Dostępność: iOS, Android.